Contul meu
Coșul meu

Nu ai niciun produs in cos.

Închide

Modalitati de plata si livrare

CUM PLĂTESC?

Modalitățile de plată acceptate pe website-ul Kuvings în campania Black Friday sunt următoarele:

1. Plata prin numerar

La livrarea comenzii prin curier rapid poți achita contravaloarea prin ramburs.


2. Plata prin card

Produsele comandate pe website-ul Kuvings pot fi achitate online, prin card bancar, în momentul plasării comenzii. Tipurile de card acceptate sunt: Visa, Visa Electron, MasterCard și Maestro. Toate plățile online sunt procesate prin intermediul mobilPay. Website-ul Kuvings nu va solicita sau stoca datele cardului tău. Pentru finalizarea corectă a tranzacției trebuie să furnizezi codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fața cardului, fără spații), data de expirare și ultimele trei cifre de pe spatele cardului. Indiferent de valuta pe care o ai în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb folosit de banca emitentă a cardului.


3. Transfer bancar

Poți efectua un transfer bancar în baza facturii proforme în format electronic pe care o vei primi pe adresa de e-mail.


4. Plata prin PayPal

Produsele comandate pe website-ul Kuvings pot fi achitate simplu și rapid printr-un cont de PayPal. PayPal, lider mondial în domeniul tranzacțiilor online, îți permite să efectuezi tranzacții securizate pentru cumpărăturile online. Dacă nu ai un cont activ PayPal, vezi aici ce pași trebuie să urmezi: http://bit.ly/33oVOzH.


5. RATE EGALE FĂRĂ DOBÂNDĂ

a. Bonus Card de la Garanti BBVA

Liber la cumpărături de Black Friday cu Bonus Card de la Garanti BBVA pe website-ul Kuvings! Bonus Card de la Garanti BBVA, primul card de credit cu cip din România, îți oferă posibilitatea de a face cumpărături la orice comerciant din țară sau străinătate care afișează sigla MasterCard, dar și de a refinanța cardul de credit de la altă bancă în condiții avantajoase.

Beneficii la cumpărături:

  • câștigi Bonus. Până la 10% din valoarea cumpărăturilor se întoarce în contul tău de fiecare dată când plătești cu Bonus Card de la Garanti BBVA
  • cumperi Gratuit. Cu bonusul acumulat cumperi ce îți dorești din magazinele partenere (peste 5000 de magazine partenere)
  • plătești în rate fără dobândă. La Kuvings poți plăti în 2, 3, 4, 5, 6 sau 12 rate fără dobândă
  • perioada de grație. Beneficiezi de 20 - 50 de zile perioadă de grație cu 0% dobândă

Beneficii la refinanțare:

  • până la 12 rate fără dobândă SAU
  • 10% discount din debitul refinanțat, plus 6 luni perioadă de grație

Pentru mai multe detalii te rugăm să vizitezi www.bonuscard.ro sau dă-ne un telefon la Alo Garanti, 0800 80 1234 sau +40 21 200 9494 (număr cu tarif normal, apelabil din orice rețea de telefonie).


b. Banca Transilvania - Star BT

Plătește de Black Friday cu Star BT de la Banca Transilvania pe Kuvings și beneficiezi de:

  • până la 12 rate fără dobândă, pentru orice plată, dacă alegi plata în rate
  • 0.3% din valoarea cumpărăturilor în Puncte Star, dacă alegi plata integrală
  • perioada de grație de până la 56 de zile - valabilă pentru toate tranzacțiile (plăți la comercianți - integral sau în rate, ridicări de numerar, plăți de utilități, etc.)

Sunt incluse în programul Star Card cardurile de cumpărături: Star Forte, MasterCard Forte, MasterCard Forte pentru Medici, Star Gold, Visa Gold, Visa Gold BT-Rotary, Star Platinum, Visa Platinum, Visa Business Gold Credit Card, Visa Business Silver Credit Card, Visa Flying Blue Classic și Visa Flying Blue Premium.

Nu ai încă Star Card? Aplică acum pentru un card de cumpărături Star:

  • în orice unitate Banca Transilvania
  • online pe www.starbt.ro 
  • telefonic la Call Center BT: 0264 594 337 - pentru rețele mobile sau din străinătate; 0800 80 CARD (2273) - din rețeaua Telekom


c. ING Romania - ING Credit Card

Folosind ING Credit Card beneficiezi de rate fără dobândă sau poți plăti integral astfel: până la 6 rate fără dobândă pentru cumpărături online de Black Friday. Plata se efectuează integral, urmând să îți setezi ratele răspunzând la SMS sau direct din ING Home'Bank, serviciul de internet banking. 

Poți beneficia de perioade promoționale, în care numărul de rate se modifică. Pentru detalii cu privire la numărul de rate disponibil, poți consulta www.ing.ro, secțiunea Credit Card sau ING Home'Bank, secțiunea Bazar.

Pentru detalii cu privire la numărul de rate disponibil, poți contacta banca la: My'Line - Relații Clienți disponibil 24 ore pe zi, 7 zile pe săptămână.

Telekom: 021 402 83 91 | Orange: 0374 13 83 91 | Vodafone: 0372 38 83 91 | RCS&RDS: 0314 06 83 91

 


 

MODALITĂȚI DE LIVRARE

Livrarea produselor comandate online se face doar pe teritoriul României, prin firma de curierat rapid FAN Courier.

Timpul de livrare poate fi influențat de către disponibilitatea produselor în stoc. 


LIVRAREA PRODUSELOR ÎN CONTEXTUL COVID-19

Nu ne asumăm întârzierile cauzate de activitatea de curierat. Termenele de livrare pot fi decalate cu un interval de timp rezonabil din cauza întârzierilor activității de curierat și prin achiziția produselor de pe site-ul Kuvings accepți tacit acest fapt nedorit fiind înștiințat prin prezenta la momentul încheierii promisiunii de vânzare. 

Apelăm la înțelegerea ta având în vedere evoluția situației epidemiologice internaționale determinată de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, declararea "Pandemiei" de către Organizația Mondială a Sănătății, la data de 11.03.2020.


Pentru fiecare comandă online se va aplica un cost de transport după cum urmează:

  • pentru comenzile cu valoare totală mai mică de 400 lei  (TVA inclus) se va aplica un cost de transport de 14.99 lei (TVA inclus), care va fi afișat separat pe comandă și factură
  • pentru comenzile cu valoarea totala cuprinsă între 400 lei și 2000 lei (TVA inclus) se va aplica un cost de transport de 19.99 lei (TVA inclus), care va fi afișat separat pe comandă și factură
  • pentru comenzile cu valoare mai mare de 2000 lei (TVA inclus) se va aplica un cost de transport de 29.99 lei (TVA inclus), care va fi afișat separat pe comandă și factură


În cazul retururilor de marfă, costul de transport nu se returnează.

După livrarea comenzii, îți recomandăm să verifici conținutului coletului, integritatea și aspectul produselor și accesoriilor. Orice reclamație trebuie notificată în scris sau telefonic în maxim 24 de ore de la livrarea comenzii. Orice reclamație ulterioară în acest sens, nu va fi luată în considerare.


 

RENUNȚAREA LA CUMPĂRARE

Dacă produsul achiziționat nu corespunde așteptărilor tale, poți denunța unilateral contractul în termenul de 14 zile de la data intrării în posesia fizică și returna produsul(e), iar noi îți oferim trei opțiuni:

  • îți returnăm suma de bani sau
  • îți înlocuim produsul cu un alt produs identic sau
  • poți folosi banii proveniți din stornarea produsului pentru a achita alt produs